Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Požadované a výstupní kompetence pedagoga volného času jako absolventa Teologické fakulty Jihočeské univerzity
ODLEVÁKOVÁ, Irena
Tato bakalářská práce se zabývá studiem oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity. Po vymezení základních pojmů nás nejprve seznamuje s možnostmi, jak a kde je možné pedagogiku volného času, jako obor, v České Republice studovat. Zároveň věnuje pozornost tomu, čím je pedagogika volného času na TF specifická a jakými kompetencemi student disponuje po absolvování předmětů, jež TF nabízí. Získané kompetence poté porovnává s kompetencemi, které jsou v pedagogické praxi vyžadované.
Rozvoj výtvarné tvořivosti dětí předškolního a mladšího školního věku ve volném čase (Výtvarný projekt - Voda)
MALEČKOVÁ, Jana
Práce je zaměřena na rozvoj výtvarné tvořivosti dětí předškolního a mladšího školního věku ve volném čase, pomocí výtvarného projektu - voda. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje pojmy jako tvořivost, výtvarná tvořivost, různá hlediska tvořivosti, charakteristika tvořivé osobnosti, zejména dětské, a celkový rozvoj a výchovu k tvořivosti. Dále popisuje charakteristické zvláštnosti dětí předškolního a mladšího školního věku, didaktické zásady, plánování a přípravu na výtvarnou činnost. V poslední kapitole je nastíněn fenomén volný čas, zejména pak volný čas dětí, osobnost pedagoga volného času a význam hry, hrové a zájmové aktivity dětí. V praktické části bakalářské práce jsou popsány jednotlivé výtvarné činnosti, které jsem s dětmi realizovala během výtvarného projektu. U každé činnosti je rozepsán cíl, motivace, pomůcky, samotný průběh činnosti, závěr a reflexe činnosti. Hry jsou prokládány pohybovými aktivitami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.